12 Alimente care înfundă arterele și amenință sănătatea inimii. Iată ce anume trebuie să eviți:

Atunci când ai probleme legate de artere și înfundarea acestora, este foarte important să adopți o alimentație sănătoasă și să eviți alimentele procesate pentru a îți putea păstra sănătatea inimii.
Multe dintre alimente pe care le consumăm pot provoca leziuni cardiace. Mai jos este lista cu alimentele interzise.

Sponsored links

Iată care sunt alimentele pe care ar trebui să le eviți:

Carne roșie:

1

Studiile au arătat că persoanele care mănâncă zilnic carne roșie, cum ar fi carnea de vită și miel, au niveluri ridicate de TMAO (N-oxid de trimetilamină), o substanță chimică legată de bolile de inimă. Alte cercetări au legat consumul frecvent de carne roșie de un risc crescut de atac de cord și accident vascular cerebral.

Conserve de legume și supe la cutie/plic:

2

Conțin multă sare, care crește tensiunea arterială, reducând astfel cantitatea de oxigen care ajunge la inimă și crește riscul de infarct. Majoritatea sunt, de asemenea, bogate în conservanți și în special în glutamat de sodiu, care a fost asociat cu o senzație de pulsație.

Sponsored links

 Mâncăruri congelate:

3

Multe dintre ele sunt bogate în sodiu și conservanți. Aportul zilnic de sare nu trebuie să depășească 2.000 mg și multe dintre aceste mese gata au mai mult de jumătate din cantitatea pe care o consumi la o singură masă.

 Mezelurile:

4

Salamul, baconul, carnații și așa mai departe au multă sare, care este folosită atât pentru conservare, cât și pentru îmbunătățirea gustului. De asemenea, sunt bogate în grăsimi saturate care cresc nivelul de colesterol, ceea ce creează placă aterosclerotică care crește riscul de boli de inimă.

 Creme de cafea:

5

Conțin uleiuri parțial hidrogenate, care sunt o sursă de grăsimi trans care cresc nivelul de colesterol. Dacă nu poți bea cafea simplă, este bine să optezi pentru folosirea laptelui în loc de creme.

Sponsored links

Produse din aluat gata preparate:

6

Produsele din aluat copt, cum ar fi biscuiții, tartele și plăcintele gata preparate, sunt bogate în grăsimi trans, care au fost legate de bolile de inimă. Multe dintre ele conțin și mult zahăr, care dăunează sănătății inimii.

Înghețata:

7

are adesea un nivel ridicat de grăsimi. O jumătate de cană de înghețată cu aromă de vanilie are mai mult de patru grame de grăsimi saturate. Aceasta echivalează cu mai mult de 25% din doza zilnică recomandată pentru adulți.

 

Sponsored links

 Mâncare Prăjită:

8

Procesul de prăjire a alimentelor creează grăsimi trans. Doar 120 de grame de pui prăjit au colesterolul egal cu cel conținut în 11 felii de slănină!

Băuturi răcoritoare:

9

Cercetarile au arătat că cei care consumă regulat băuturi răcoritoare, chiar și dietetice, care conțin îndulcitori artificiali, prezintă un risc mai mare de accident vascular cerebral și boli de inimă.

Sufle de paste:

10

Sponsored links

Este bogat în grăsimi saturate și sare și oferă multe calorii care dăunează inimii. Pentru a atenua efectele consumului acestuia, încearcă să folosești lapte degresat și brânzeturi cu conținut scăzut de grăsimi.

Ficat:

11

Poate fi bogat în fier, dar crește nivelul de colesterol. În plus, jumătate din grăsimea conținută într-o porție de ficat este saturată.

Brânza de vaci:

12

Poate să nu fie foarte sărată, dar asta nu înseamnă că nu conține sodiu. Brânza de vaci are adesea multă sare, ceea ce crește tensiunea arterială, anulând beneficiile asociate cu conținutul său ridicat de calciu.

Sponsored links

Sponsored links